شک نکن

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

شک نکن

 

شــک نکــــن ...!

" آینــــده ای " خواهـــم ساخت که ,

" گذشتــــه ام " جلویــــش زانــو بزنــــد ...!

قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!

برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,

آنـــقـــدر خوشبخت می کنــــم کـــــه ,

به هـــر روزی که جــای " او " نیـستـی به خودت "لعنـــت " بفـــرستـی

 



نظرات شما عزیزان:

_جواد_
ساعت18:28---6 فروردين 1394
_کل شق_ خودتی
نامرد
واقعا نشناختی؟
دلمو شکستی
با من نموندی
ای بابا رفتم توفاز شعر
ازت انتظار نداشتم بددنس
پاسخ:بابا بخدا شناختمت عزیز من ،اوهوووبدجنس صفت جالبیه بعدا حضوری به حسابت میرسم باشه گلکم؟؟؟؟


_جواد_
ساعت21:57---5 فروردين 1394
یعنی چی؟
اعصاب منو خرد نکن.
تو منو نمیشناسی
شیطونه میگه بیام کلتو بکنم
حسابتو میرسم
واسه من خودشو میزنه به اون راه
حالیت میکنم وووووووووووووووووااااااااااااا ااا
میدونم شناختی ولی خب به اسمم یه +ی+ اضافه کن واسه اونایی که نمیدونن
تو که خودتو زدی به اون راه
پاسخ:اوهووو فدای تو رفیق کل شق میدونم عزیز (الکی مثلا من نمیدونستم)اوکی؟


_جواد_
ساعت17:23---28 اسفند 1393
توسفریم معصوم با لپ تاپ پسر عمم هم اومدم دوباره تو وبلاگت انقد دوستت دارم شیرینی نمیدی بهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:یجوری میگی انگار میشناسمتون


مهلاجوووووووووووون
ساعت12:52---28 اسفند 1393
بر منکرش لعنت.اصلا به ما چه بساز....

پاسخ:اهوم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ پنج شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 9:25 توسط gomnam